Veebipood GreenEst – organic clothes (edaspidi Veebipood) on seotud domeeniga organicclothes.ee. Veebipoe omanik on GreenEst OÜ (registrikood 11792429), asukohaga Pargi 2D-10, Keila 76607.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad (eurodes, sisaldades käibemaksu) on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda kas arve alusel või Eesti pangalingi maksete vahendusel Maksekeskuse kaudu. Makseid võetakse vastu eurodes. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo Eesti piires toimuva tarne puhul on kuvatud tarneviisi juures. Sobivaks tarneviisiks on võimalik valida Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaaditeenus või Omniva kullerteenus. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja valitud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kui ostjal on soov kauba kättetoimetamiseks väljapoole Eestit, tuleb vastavasisuline päring saata e-posti aadressile info@organicclothes.ee. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 21 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja parameetrites veendumuseks (nii nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes). Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja parameetrites veendumuseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@organicclothes.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Privaatsussätted

Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on GreenEst OÜ.
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, e-posti aadress, tarneaadress, pangarekvisiidid, kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed) tellimuse haldamiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, ostja andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse ostjale maksete tagastamiseks. Isikuandmeid (nagu nimi, e-posti aadress, telefoninumber) töödeldakse selleks, et lahendada kaupade müügi ja teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi (päringud klienditoeteenuse kaudu). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse internetiostukeskkonna kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmete töötlemine toimub ostjaga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil või juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Juurdepääs isikuandmetele on Veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada Veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine Veebipoe volitatud töötlejatele toimub Veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse Maksekeskus AS-le. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse ostja poolt valitud transporditeenuse pakkujale (nt Itella Estonia OÜ, AS Eesti Post). Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kättetoimetamise aadress. Isikuandmed edastatakse raamatupidamise teenusepakkujale (Käibemaksukontor OÜ) raamatupidamistoimingute tegemiseks ning infotehnoloogia teenuste pakkujatele (Edicy OÜ, Elkdata OÜ), et tagada Veebipoe funktsionaalsus ja andmemajutus. Volitatud töötlejad on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Otsepostitusteateid e-posti aadressile saadetakse juhul, kui Veebipoest ostja või Veebipoe külastaja on selleks andnud nõusoleku. Nõusolek liituda uudiskirjaga on võimalik anda ka vastavasisulise ankeedi täitmisega mõne ürituse raames väljaspool imternetiostukeskkonda. Kliendil on igal ajal võimalik taotleda oma ebaõigete isikuandmete parandamist või kustutamist ning loobuda e-posti aadressile saadetavatest uudiskirjadest, teatades sellest e-posti aadressile info@organicclothes.ee või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoele pretensioone ostetud kauba või müügitingimuste täitmise osas, tuleb need saata e-posti aadressile info@organicclothes.ee või helistada telefonil 55515060.
Rohkem infot pretensiooni esitamise kohta on võimalik leida Tarbijakaitseameti kodulehelt.
Eestis on kohtuväline kaebusi lahendav organ Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijakaebuste komisjon, kelle pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusaluse kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
Isikuandmete töötemisega seotud järelevalvet teostab Andmekaitse Inspektsioon.